18 de janeiro de 2007

RO FAMILY (a bit of it)


We deliver ourselfs to this beautiful family of friends in this house where laughter and pleasure swirl and everything changes! As the song of this hedonist city sings, it is time to leave and i take a lot more than the fragments. Have fun allways!!

Entregamo-nos a esta bela família de amigos nesta casa onde o riso e o prazer flutuam e tudo muda! Tal como a musica desta cidade hedonista canta, é altura de ir e levo muito mais do que os fragmentos. Divirtam-se sempre!

5 comentários:

João Cão disse...

Not all of the pics in the image are rosintteans... if you really wanna know who they all are i can post it all the names

João Cão disse...

if you have the pacience you can make the game:

1. "Where are the Rosintteans?", that can be quite easy..

2. "Where are the ro-friends?", that can only be made by ro-addicts.. or...

3. "Where is my grandmother?", that can suit only a very intimate observation..

Gonçalo Ferreira disse...

Brutal!
Curti bués o poster. Já detectei os rosettes e a tua avó mas ouve uma ou duas pessoas que me escaparam. Boa cena!

Abraço!

Anónimo disse...

oh that's sooo sweet! the family!

anyway, let's focus:
immolate Paris Hilton!!!!!!

leprechaun disse...

Hummm... tenho a impressão que falta aí uma bióloga muito linda!

Mas como eu sou míope ou amblíope... enfim, talvez me tenha escapado esse belo acepipe... ;)

E uma Sapinha no meu sapatinho...

Rui leprechaun

(...ó que Natal no bosque do Gnominho! :))